Een personeelsblad dat leeft

interne communicatie95% van de organisaties met meer dan 200 medewerkers heeft een personeelsblad. Maar een goed blad waait niet zomaar van de bomen. Daar moet aan gewerkt worden.

Een personeelsblad maken vergt een investering in tijd en middelen. U verwacht dan ook een passend rendement. En u hebt gelijk. Maak een blad dat werkt!

Deze opleiding toont stap voor stap hoe een sterk concept, een aantrekkelijke lay-out en vlotte teksten zorgen voor een blad dat gelezen wordt.

Met onder meer aandacht voor:

  • doel en doelstellingen van uw personeelsblad;
  • het personeelsblad als beleidsinstrument;
  • het personeelsblad en de andere interne communicatie;
  • succesfactoren voor een geslaagd personeelsblad;
  • een journalistieke aanpak;
  • een evenwichtige bladformule.

EXTRA TROEVEN

1. Wij bieden u deze opleiding helemaal op maat. We werken met voorbeelden van uw organisatie of bedrijf.

2. U kan tot 3 weken na de opleiding gratis een beroep op ons doen voor professionele feedback op uw personeelsblad, uw concept of uw plannen.

3. Uw bedrijf of organisatie neemt deel met 2 tot 8 deelnemers. Het aantal deelnemers heeft géén invloed op de prijs.

Voor wie
Voor medewerkers communicatie, bedrijfsjournalisten, bedrijfsredacties, copywriters, management assistants, (directie)secretaressen, marketingmedewerkers, hrm-medewerkers, algemeen management, leidinggevenden, bestuursleden.
Voor profit en nonprofit, overheden en verenigingen.

Uw docent
Filip Decruynaere maakte en begeleidde tal van personeelsbladen.
Het personeelsblad Lopend vuur dat hij maakte voor AZ Sint-Lucas Gent werd in 2006 door een professionele jury bekroond als Beste Bedrijfsblad.

Praktisch

  • 3 lessen van telkens 3 uur

  • 2 tot 8 deelnemers

  • locatie: uw bedrijf of organisatie

  • uw investering: 1.890 euro voor de hele groep (excl. btw en verplaatsingen)

Contacteer ons voor meer informatie of voor een verkennend gesprek.